miercuri, 15 aprilie 2015

Imi place sa zambesc, sa rad


Astazi ma inspira zambetele si sunt intr-o dispozitie ghidusa.


Sursa foto: http://blog.medicalsolutions.com/news/onhold-travel-nurses/attachment/istock_000015379285xsmall/
















Imi place sa zambesc, sa rad atunci cand sunt intr-un proces psihoterapeutic impreuna cu clientul din fata mea. Este o reactie spontana si autentica. Este un zambet care apare din relatia pe care o avem. Radem impreuna. Cateodata este haz de necaz, cateodata este pur si simplu o atmosfera de veselie in aceasta alianta psihoterapeutica. Sedintele de psihoterapie nu sunt intotdeauna gri, statice si grele ca plumbul (in minte mea aparu Bacovia). Sunt colorate si le coloram de fiecare data diferit in functie de cum ne simtim in prezent. Gri-ul se poate transforma in violet, apoi in rosu, in galben sau portocaliu.

Este un mecanism de aparare? Da, poate fi! Toti avem mecanisme de aparare si foarte bine ca exista, altfel ne-am dezintegra usor din interior spre exterior. Conteaza ce mecanisme folosim, iar rasul este unul dintre cele mai sanatoase si benefice pentru noi.

Este util? Cu siguranta.

Zambeste si tu pentru ca:
Iti schimbi dispozitia;
Te eliberezi stresul;
Ti se va zambi inapoi, esti contagios;
si de ce nu,
Ii inspiri pe ceilalti!

Cam atat astazi despre zambetele ghiduse :)!
sursa foto: www.brownwm.com

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feedback? :)