miercuri, 11 februarie 2015

Timp pentru tine cu tine

Plecând de la o discuţie relaxantă şi plăcută, împletită cu o tânjeală personală, inspiraţia m-a adus la tema acestui pseudo-articol: timp pentru mine. Nu de puţine ori aud în jur:
De când nu mi-am mai luat timp pentru mine
Aş vrea să am mai mult timp pentru mine,
eventual
Sunt fericit/ă, mândru/ă că am reuşit să-mi iau un timp pentru mine.

Sursa foto: www.moma.org
Sună destul de familiar, nu? În urma discuţiei, am conştientizat că acest timp se referă de cele mai multe ori la a face lucruri care aduc plăcere, care presupun relaxare, odihnă, cu alte cuvinte care satisfac nişte nevoi amânate - un soi de hedonism. Dar după ce tânjeam eu, este un pic diferit şi se referă la  timpul petrecut cu mine pentru mine, acel timp când verificăm dacă instalaţia merge bine, dacă fluxul este ok, dacă au apărut blocaje sau nu, dacă circuitul merge conform planului interior. 

Tu când ai stat (la propriu) ultima dată cu tine? Să te asculţi, să vezi cum te simţi, să vezi ce se mai întâmplă în lumea ta interioară.

Asta face dezvoltarea personală şi psihoterapia: îţi oferă răgazul necesar, prilejul să intri în contact cu tine din tine. Astfel îţi oferi un alt tip de TIMP pentru TINE.

Interesant cum ne împrăştiem sau oferim atât de mult timp exteriorului, iar pentru cel mai vechi şi intim prieten EU, pare că timpul s-a scurs. 

Ne luăm astăzi cinci minute să ne auto-simţim un pic?

Despre a face timp, vă astept AICI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feedback? :)